Wednesday, November 25, 2009

"A Christmas Carol wif him"

Hr itu aku ngn si dia telah merancang utk kluar bersama2 buat kali terakhir b4 mengucapkan selamat tinggal….opss….selamat tinggal buat 2 minggu 4 hr…huhuh…

Sidia telah bersetuhu untuk menemani insan kesayangan beliau ni untk memnonton 2012…I’m so hepi sbb da lame nk tgk coz my fren said cite tu agk best and bleh wat air mata anda berjurai2…

So, pd tghari after bertungkus lumus berperang menjawab soalan QSBE untuk final kami, aku dgn jayanye, kluar menuju ke KLCC..(mne ag la tmpat dekat yg bleh dcapai mguunakn tren)….

Setibanya disana, aku berasa begitu keciwa…huhu…filem yg bkal aku tonton tu ditayangkan pada waktu mlm..huhu….due to the time limits…(aku kne back to kelantan at 9.45pm)…so we decided to watch “A Christmas carol”.





Haa….cite ni org kesayangan saya la yg plih…huhu…best katenya…jim carey yg blakon…huhu…setibanya di hall berkenaan, rupenya tu cite kartun….lorr….layan je la ngn kanak2 lam hall tu…

Cite tu agk best la…kartun 3d die real kowt…huhuh…kengkadang terkompius ingtkan org betul yg blakon…I give 3.5/5 la….sidia yg ckp best…rupe2nya best gk la..

So, we end up ngn mkn sizzling kt fud coart and blik ke kampus tercinta b4 maghrib menjelang….

No comments: